((حقوق مصرف کننده))
- خدمات پس از فروش گجت در طول دوره ضمانت، هرگونه عیب یا نقص فنی ناشی از طراحی، ساخت، مونتاژ یا تولید در کالای ضمانتشده را که در شرایط استفاده صحیح و معمول ایجاد شود و مانع از عملکرد مناسب دستگاه گردد بهصورت رایگان برطرف نماید.
- آمادهبودن کالا برای تحویل، از طریق پیامک و همچنین از طریق وبسایت گجت به اطلاع مشتریان خواهد رسید.
- در صورتی که مشتریان در 24 ساعت کاری اولیه پس از خرید، عیب یا ایرادی در دستگاه مشاهده کنند که ناشی از دخالت کاربر نبوده باشد، حق بازگشت کالا و دریافت دستگاه سالم جایگزین را از گجت دارند.
- در صورت بروز هرگونه شکایت، پیشنهاد یا انتقاد، مشتریان میتوانند مراتب را بهصورت حضوری یا تلفنی به گجت اطلاع دهند. همچنین امکان ثبت درخواست، شکایت یا نظر از طریق بخش مربوطه در وبسایت گجت فراهم است.
((شرایط گارانتی))
- بررسی اولیه کالا در زمان تحویل:
مشتری موظف است در زمان تحویل کالا، از سلامت فیزیکی آن، صحت برچسب، سریال و سایر عناصر اصلی اطمینان حاصل نماید. عدم بررسی و تست فنی کالا در لحظه تحویل، به معنای پذیرش سلامت ظاهری و اولیه آن است.
- نحوه پذیرش کالا:
ارائه کارت گارانتی به همراه دستگاه در هنگام استفاده از گارانتی الزامی است و کارت گارانتی فقط در صورت دارا بودن هولوگرام اصل "گجت" معتبر شناخته میشود و بدون این هولوگرام، گارانتی دستگاه معتبر نخواهد بود. کارت گارانتی غیرقابل تکثیر است و به هیچ وجه کارت گارانتی المثنی صادر نمیشود. در صورت از دست دادن کارت گارانتی، امکان صدور مجدد آن وجود نداشته و مسئولیت نگهداری از آن بر عهده مشتری است.
- عدم پذیرش کالای خراب پس از تحویل:
در صورتی که پس از تحویل، کالا بدون بررسی اولیه وارد شود و در بازبینی فنی توسط بخش مهندسی، عیب یا آسیبی مشاهده شود که قبلاً وجود داشته باشد، گارانتی آن ممکن است ملغی شده و خدمات پس از فروش ارائه نشود.
- تحویل کالا و مالکیت قانونی:
خریدار کالا به عنوان مالک قانونی دستگاه شناخته میشود. تحویل کالا تنها به نام خریدار انجام خواهد شد.
- محدوده تعهدات گارانتی:
مسئولیت گجت در دوره گارانتی، محدود به رفع اشکالات سختافزاری دستگاههای تحت پوشش گارانتی میشود.
خدمات نرمافزاری جزء تعهدات شرکت نبوده ، اما در صورت درخواست مشتری و با اخذ هزینه، قابل ارائه است.
- مسئولیت اطلاعات و نرمافزارهای مشتری:
حفظ، نگهداری و تهیه نسخه پشتیبان (Backup) از اطلاعات و نرمافزارهای شخصی مشتری، کاملاً بر عهده خود مشتری است. گجت در قبال از دست رفتن، حذف یا آسیب دیدن دادهها به هر علت، هیچ مسئولیتی نمیپذیرد.
- سیاست تعویض و تعمیر کالای معیوب:
کالاهای معیوب تحت گارانتی در صورت امکان، تعمیر یا با دستگاه سالم تعویض خواهند شد. در مواردی که تولید کالا متوقف شده باشد، از کالای مشابه (با عملکرد و کیفیت معادل) به عنوان جایگزین استفاده میشود و در صورت وجود تفاوت قیمت، مابهالتفاوت به صورت شفاف محاسبه و اطلاعرسانی میشود.
- اعتبار گارانتی پس از تعمیر یا تعویض:
در صورت تعمیر یا تعویض دستگاه در گجت، اعتبار اولیه گارانتی حفظ شده و منقضی نمیشود و دوره گارانتی به همان تاریخ اولیه تعیینشده ادامه خواهد داشت. خدمات پس از فروش در دوره پس از انقضای گارانتی نیز با اخذ هزینه قابل ارائه است.
- مسئولیت در حمل و نقل:
گجت در قبال آسیبهای احتمالی ناشی از حمل و نقل دستگاه قبل از پذیرش و پس از تحویل کالا، هیچ مسئولیتی نمیپذیرد.
- ایرادات فراگیر:
گاهی اوقات در برخی از محصولات، ایرادی فنی یا ساختاری بهصورت فراگیر (شامل تمام یا بخشی از تولید یک مدل خاص) شناسایی میشود. در چنین مواردی، شرکتهای تولیدکننده بهصورت رسمی، این موضوع را به مراکز مجاز خدمات پس از فروش اطلاع میدهند و راهکار یا روش رفع عیب را ارائه مینمایند؛ در این شرایط اطلاعرسانی لازم از طریق بخش مربوطه در وبسایت گجت یا به صورت پیامک انجام خواهد شد. هدف از این اقدام، رفع بهموقع و رایگان ایراد شناساییشده و اطمینان از عملکرد صحیح محصولات تحت گارانتی است.
- شرایط ابطال ضمانت نامه:
در صورت بروز هریک از موارد نقض شرایط گارنتی (مانند دخالت غیرمجاز، آسیب ناشی از آب، شکستگی صفحه نمایش به دلیل ضربه، تغییر قطعات یا نرمافزار توسط مراکز غیرمجاز و ...)، گارانتی لغو شده و دیگر خدمات پس از فروش ارائه نخواهد شد و در صورت درخواست خریدار، خدمات تنها با اخذ هزینه قابل ارائه است.
همراه داشتن کارت ملی به هنگام مراجعه به مراکز خدمات اجباریست.
موبایل
لوازم جانبی موبایل
لپ تاپ
تبلت
آل این وان
هندزفری
هدفون و هدست
ساعت هوشمند
بند هوشمند
کنسول بازی
دسته بازی
دوربین
تلویزیون
لوازم جانبی تلویزیون
اسپیکر
میکروفون
فلش مموری
اکسترنال
اینترنال
کارت حافظه
لوازم خانگی
خودرو
ورزشی و کمپ
دوربین عکاسی











