تلفن همراه, Uncategorized @fa, اخبار

آپدیت رجیستری آیفون 14 ( آخرین وضعیت رجیستری آیفون 14)

A

اپل یکی از محبوب‌ترین تولید کنندگان گوشی‌های هوشمند در سطح جهان است و در کشور ما نیز طرفداران بی‌شماری دارد. این شرکت با عرضه نخستین آیفون در سال ۲۰۰۷، گوشی‌های هوشمند را به طور کلی متحول کرد و معرفی آیفون‌های جدید، همواره یکی از مهم‌ترین رویداد‌های سال در دنیای تکنولوژی محسوب می‌شود. متاسفانه از سال ۱۴۰۱ و پس از معرفی سری آیفون ۱۴، واردات آخرین مدل‌های آیفون به بازار ایران غیر قانونی شد و امکان رجیستری این گوشی‌ها در سامانه همتا نیز وجود ندارد. برای اطلاع از آخرین اخبار رجیستری آیفون 14 با ما تماس حاصل کنید .

رجیستری آیفون 14 چه شد ؟

تا تاریخ 30 مرداد 1403، هنوز امکان رجیستری آیفون 14 پرو مکس در ایران به صورت قانونی وجود ندارد.

علت این موضوع، عدم صدور مجوز رسمی برای واردات این گوشی توسط وزارت صمت است. در نتیجه، گوشی‌های آیفون 14 پرو مکس که وارد کشور شده‌اند، قابل رجیستری در سامانه همتا نیستند. متاسفانه، تاریخ دقیقی برای زمان صدور مجوز رجیستری آیفون 14 پرو مکس و سایر مدل‌های آیفون 14 اعلام نشده است. بسیاری امیدوار هستند که با افزایش خرید این گوشی ها و تقاضای موجود در بازار ممکن است ، مجوز رجیستری آنها صادر شود. اما باز هم ، هیچ منبع موثقی این موضوع را تأیید نکرده است و هیچ نظر قطعی در مورد احتمال رجیستری آیفون 14 با اطلاعاتی که امروز داریم ، نمیتوان داد.

رفتن آنتن آیفون 14 : به دلیل رجیستر نشدن، گوشی‌های آیفون 14 پرو مکس در ایران آنتن‌دهی ندارند و عملاً قابل استفاده نیستند. اگر به دنبال راه حلی برای برگرداندن آنتن آیفون 14 پرومکس هستید ، با شماره های موجود در فروشگاه تماس بگیرید تا کارشناسان ما راهنماییتان کنند .

کاهش قیمت آیفون 14 و افزایش قیمت مدل های قبلی : به دلیل عدم رجیستری، قیمت این گوشی‌ها در بازار ایران به طور قابل توجهی کاهش یافته است و در همین حین قیمت گوشی آیفون 13 پرو و پرومکس به بیش از 100 میلیون تومان رسیده است .

نظرات در مورد رجیستری آیفون 14 پرومکس

ممنوعیت ورود و عدم رجیستری گوشی‌های آیفون در ایران نیز مانع استقبال کاربران از جدیدترین مدل‌های آیفون نشده و همواره شاهد فروش چشمگیر مدل‌های سری آیفون ۱۴ و ۱۵ در بازار هستیم.

آخرین اخبار رجیستری آیفون 14
آخرین اخبار رجیستری آیفون 14

مشکلات استفاده از آیفون 14

یکی از مشکلاتی که رجیستر نشدن آیفون 14 ایجاد کرده این است که عده‌ای از کاربران مجبور به استفاده از دو گوشی متفاوت شده‌اند و برای مکالمه و اشتراک گذاری اینترنت، از گوشی‌های رجیستر شده اندرویدی یا آیفون‌های قدیمی‌تر استفاده می‌کنند. البته بخشی دیگر از کاربران از این گوشی فقط به عنوان گوشی دوم استفاده میکنند و با خود جابه جا نمیکنند .

مشکلات آیفون‌های جدید، موجب افزایش بی‌رویه قیمت مدل‌هایی مانند سری آیفون ۱۲ و ۱۳ شده که موجودی چندانی نیز از آنها باقی نمانده است و اکثر گوشی‌های موجود در بازار، نمونه‌های ریپک یا ریفربیش شده هستند. عده از طرفداران آیفون که تمایلی به مواجه شدن با دردسر‌های عدم رجیستری ندارند.

لازم به ذکر است که گوشی های آیفون 14 و 15 به صورت غیر قانونی و قاچاقی وارد کشورشده اند و دولت نیز از این گوشی ها درآمدی کسب نکرده است.

هزینه رجیستری آیفون 14 با پاسپورت

قیمت آیفون 14 از 799 دلار شروع میشه و در 16 سپتامبر به صورت رسمی عرضه شده . آیفون 14 پلاس کمی دیرتر و در 7 اکتبر ارائه شده و قیمت اون از 899 دلار شروع میشه. با هزینه ریجستر در ایران مبلغ بیشتری رو باید خرج کنید. البته هم اکنون هزینه رجیستری آیفون 14 با پاسپورت اهمیتی ندارد زیرا این مورد نیز به طور کلی منتفی است . 

البته رجیستری این گوشی ها در ایران انجام نمیشود و خرید و فروش آن نیز غیر قانونی است .

البته میتوانید برای برگرداندن آنتن آیفون 15 با پروفایل و سایر مدل های این سری با کارشناسان ما در گجت تماس حاصل کنید .

رجیستری ایفون ۱۴ مسافری

امسال وضعیت کمی متفاوت است. به تازگی، طبق آخرین اخبار، رئیس اتحادیه فروشندگان صوتی، تصویری و موبایل اعلام کرده که آیفون ۱۴ می‌تواند دوباره به عنوان کالای مسافری وارد کشور شود. برای این منظور، لازم است فرآیند ثبت مسافری آیفون ۱۴ را در فرودگاه و پس از ورود به کشور انجام دهید. همچنین باید توجه داشته باشید که هنوز وضعیت رجیستری آیفون ۱۴ مشخص نیست و خرید و فروش آن همچنان ممنوع است. 

اگر به دنبال اخبار رجیستری آیفون 14 هستید ، حتما گجت استور رو دنبال کنید .

نظر وزیر ارتباطات جدید در مورد رجیستری آیفون 

امروز 5 شهریور 1403 آخرین اخبار ریجستری آیفون 14 اظهار نظر وزیر جدید ارتباطات ستار هاشمی، در خصوص رجیستری آیفون 14 و 15 گفت:‌ تصمیم‌گیری درباره رجیستری آیفون ۱۴ و ۱۵ در حوزه وزارت صنعت، معدن و تجارت است که پیگیری می‌کنیم و منتظر می‌مانیم که چه اتفاقی خواهد افتاد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *