دسته بندی محصولات
پشتیبانی سایت

021-22718220

در همه مناطق

ارسال فوری

استعلام گارانتی

لطفا شماره سریال محصول را در کادر پایین وارد کنید.

فرم شکایت

    نمایندگی های خدمات پس از فروش

    شهر

    نام فروشگاه

    مدیریت

    ساعت کاری

    آدرس

    شماره تماس

    همدان

    آفر

    آقای نوربخش

    10:30 الی 17:00

    خیابان سعدی پایین-برج تجاری سعدیه- طبقه سوم-پلاک 303

    38311331

    شیراز

    اپل سنتر تقدسی

    آقای تقدسی

    10:30 الی 17:00

    بلوار ستارخان-روبروی ولیعصر- قصر الدشت - اپل سنتر تقدسی

    6285161

    بجنورد

    خدمات مشتریان اپل

    آقای سلیم سعادت خواه

    10:30 الی 17:00

    خیابان نادر - نبش نادر8

    9111114968

    گلپایگان

    فروشگاه ایسوس

    آقای آلی گرم

    10:30 الی 17:00

    بلوار سلمان فارسی-نبش سه راه طالقانی

    9386159193

    یزد

    همراه ارتباط پاک زبان 

    آقای پاک زبان

    10:30 الی 17:00

    خیابان آیت اللهی کاشانی- مجتمع تجاری شهاب- طبقه - واحد 310

    36233334

    شرایط گارنتی

    • همراه داشتن کارت ملی به هنگام مراجعه به مراکز خدمات الزامی است.
    • دستگاه تنها درصورتیکه در ۳ ماه اول پس از زمان خرید، دچار اشکال سخت‌افزاری ذاتی شود، تعویض خواهد شد. (مبنای محاسبه زمان شروع گارانتی بر اساس کارت گارانتی روی کالا صورت میگیرد.)
    • شرکت هیچ تعهدی در قبال اطلاعات موجود در دستگاه ندارد و مشتری موظف است که همواره از اطلاعات خود نسخه پشتیبان (بکاپ) تهیه کرده باشد.
    • حوادث غیر مترقبه و مشکلات ناشی از استفاده نادرست از دستگاه، شامل گارانتی نمی‌شود.
    • هرگونه خمیدگی، آسیب فیزیکی، ضربه، رطوبت، ریختن مایعات و تعمیر توسط افراد دیگر موجب ابطال گارانتی می‌شود.
    • اگر هنگام پذیرش، موارد ابطال گارانتی تشخیص داده نشود، کارشناسان فنی گجت می‌توانند پس از بررسی دستگاه، طبق معیارهای ذکر شده گارانتی را باطل کنند.
    • استهلاک تدریجی کالا از قبیل سایش، شکستگی و رنگ رفتگی شامل گارانتی نمی‌باشد.
    • در صورت غیر قابل تعمیر بودن دستگاه در دوران گارانتی، دستگاه جایگزین از نوع دیگر با محاسبه اختلاف قیمت روزتحویل مشتری خواهد شد.
    • هر گونه خمیدگی، ایراد ظاهری و آسیب فیزیکی شامل خدمات گارانتی نمی‌شود، خریدار موظف است که در هنگام خرید از سلامت ظاهری دستگاه مطمئن شود، تحویل کالا از فروشنده به معنای دریافت آن به شکل کاملا سالم می‌باشد و پس از آن مسئولیت هر گونه ایراد ظاهری و آسیب فیزیکی بر عهده خریدار است.
    • گجت هیچگونه مسئولیتی در قبال فراموشی و یا مشکلات ناشی از رمز ورود را ندارد.
    سبد خرید