تلفن همراه, Uncategorized @fa, اخبار, تکنولوژی

برگرداندن آنتن آیفون 14 و 15 ( تضمینی به صورت آنلاین و حضوری)

برگرداندن آنتن آیفون 14 پرومکس

با ورود آیفون‌های 14 و 15 به بازار، بسیاری از کاربران در ایران با مشکلاتی در زمینه رجیستری و دریافت سیگنال مواجه شده‌اند. عدم امکان رجیستری این مدل‌ها باعث شده تا برخی از مشتریان نتوانند از تمام قابلیت‌های گوشی خود بهره‌مند شوند. اما ما در اینجا خدماتی ارائه می‌دهیم که با استفاده از پروفایل‌های مخصوص، مشکل آنتن مشتریان را بهبود می‌بخشیم. اگر به دنبال برگرداندن آنتن آیفون 14 پرومکس و یا سایر مدل های این سری هستید ، حتما در ادامه با ما همراه باشید.

هم اکنون خبری قطعی از رجیستری آیفون 14 و ریجستری آیفون 15 به گوش نمیرسد و کاربران این سری گوشی های آیفون باید با استفاده از روش های موجود آنتن خود را برگردانند . اگر قصد برگرداندن آنتن آیفون 15 پرومکس یا سری 14 را دارید حتما با مجموعه ما تماس حاصل کنید تا کارشناسان ما راهنماییتان کنند .

ریجستر نشدن آیفون 14 و 15 به چه معناست ؟

رجیستر نشدن آیفون 14و 15 به این معناست که بعد از وارد کردن سیم کارت خدمات ارتباطی مانند تماس و اینترنت تنها 40 روز برقرار خواهد بود. پس از گذشت 40 روز دیگر خدمات مربوط به سیم کارت پشتیبانی نشده و عملا گوشی کارایی خاصی نخواهد داشت. در چنین شرایطی راه اندازی مجدد دستگاه امکان پذیر نبوده و باید از روش های متفرقه برای برگرداندن آنتن آیفون 14 و 15 استفاده کنید.

برگرداندن آنتن آیفون 14 با اینترنت

با وجود اینکه آیفون 14 در ایران رجیستر نمی شود مدل های مختلفی از آن در بازار وجود دارد و کاربران زیادی از این سری و از روش برگرداندن آنتن آیفون 14 استفاده می کنند. با توجه به اخبار ضد و نقیضی که در رابطه با زمان رجیستر شدن آیفون 14 وجود دارد لازم است برای برگرداندن آنتن و استفاده از این تلفن همراه، ترفندهایی بلد باشید. ما در این مقاله به بررسی روش های برگرداندن آنتن آیفون 14 پرومکس و 15 و نحوه استفاده از خدمات سیم کارت دستگاه و تمدید انتن آیفون میپردازیم.

برای دور زدن رجیستری گوشی ایفون ترفندهایی ابداعی وجود دارد.

اکنون دیگر ساده ترین راه بازگشت آنتن در آیفون ۱۴ یعنی راه‌اندازی مجدد دستگاه نیز باعث بازگشت آنتن ایفون نمیگردد. به عبارت دیگر، برای حل این مشکل، نیاز به انجام روش‌های دیگری خواهید داشت.

برگرداندن آنتن آیفون 14 با پروفایل
برگرداندن آنتن آیفون 14 با پروفایل

برگرداندن آنتن آیفون 14 با پروفایل

بسیاری از روش های ابداعی که برای برگرداندن آنتن آیفون 15 و 14 وجود دارد ، پس از مدت کوتاهی ، دیگر عمل نمیکنند و آنتن شما دوباره ناپدید میشود . بهترین روش برگرداندن آنتن آیفون 14 ، استفاده از پروفایل است . پروفایل ها آخرین سنگر آنتن های گوشی 14 و 15 هستند . در حال حاضر تنها روشی که میتواند به صورت تضمینی به شما آنتن دهد ، روش پروفایل است .

شما عزیزان میتوانید برای برگرداندن آنتن آیفون 14 با پروفایل با ما تماس بگیرید ، یا به صورت حضوری به فروشگاه گجت در تجریش مراجعه کنید .

جدیدترین روش برگرداندن انتن ایفون ۱۵

استفاده از شورتکات برای برگرداندن آنتن آیفون ۱۵ و ۱۴

یکی از روش‌هایی که گفته می‌شود برای برگرداندن آنتن آیفون ۱۴ و ۱۵ موثر است، استفاده از شورتکات است. این روش به این صورت عمل می‌کند که با فعال و غیرفعال کردن پیاپی حالت پرواز، آنتن گوشی را به طور موقت ریستارت می‌کند و در برخی موارد می‌تواند باعث برگشت آنتن شود.

  • وارد برنامه شرتکات آیفون خود شوید.
  • در بالا سمت راست روی آیکن + ضربه بزنید.
  • روی Add action کلیک کنید و عبارت repeat را وارد کنید.
  • روبروی آن عدد 1 نوشته شده است، آن را به 20 تبدیل کنید.
  • عبارت get network details را جستجو کنید.
  • Wifi را به cellular و carrier name را به number of signal bars (یعنی تعداد آنتن ها) تبدیل کنید. انگشت خود را روی کادر بگذارید و آن را بکشید و به آرامی روی قسمت repeat رها کنید.
  • حالا مجدداً عبارت if را سرچ و انتخاب کنید. if را بکشید و زیر کادر Get قرار دهید.

این یعنی اگر تعداد آنتن ها برابر 2 نبود، بیا airplane mode را روشن کن و گوشی را روی حالت هواپیما ببر. بعدش 6 ثانیه صبر کن و سپس حالت هواپیما را خاموش کن.

بازگردانی انتن ایفون ۱۴ و ۱۵ با دایورت کردن سیم کارت

برخی از کاربران گزارش داده‌اند که می‌توان با دایورت کردن سیم‌کارت مشکل آنتن‌دهی ضعیف در آیفون 14 و آیفون 15 را به طور موقت حل کرد. سیم‌کارت خود را به حالت دایورت روی همه تماس‌ها یا تماس‌های بدون پاسخ تنظیم کنید. حالت هواپیما را در آیفون خود روشن کنید. کد دستوری 21شماره خودتان# را شماره‌گیری کنید. سیم ‌کارت خود را از آیفون خارج کرده و به تلفن دیگری انتقال دهید. سیم‌ کارت را دوباره به آیفون خود برگردانید. حالت هواپیما را خاموش کنید.

ریست شبکه برای برگرداندن آنتن آیفون ۱۵ و ۱۴

ریست تنظیمات شبکه یکی از روش‌هایی است که می‌توانید برای حل مشکل آنتن‌دهی ضعیف در آیفون 14 و آیفون 15 از آن استفاده کنید. این روش با حذف تنظیمات شبکه فعلی و بارگذاری مجدد آنها کار می‌کند. به تنظیمات > عمومی > انتقال یا ریست آیفون بروید. روی ریست ضربه بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *