تکنولوژی, Uncategorized @fa, اخبار, تلفن همراه

حل مشکلات اپل آیدی (مشکل و ارور های اپل آیدی)

رفع مشکل اپل آیدی

اپل آیدی (Apple ID) یک حساب کاربری است که به کاربران محصولات و خدمات اپل اجازه می‌دهد تا به راحتی از امکانات مختلف این شرکت بهره‌مند شوند. این حساب کاربری به عنوان کلید دسترسی به اکوسیستم اپل عمل می‌کند و شامل اطلاعات شخصی، خریدها، و تنظیمات مختلف است.

تاریخچه اپل آیدی

اپل آیدی برای اولین بار در سال 2000 معرفی شد. این حساب کاربری به کاربران این امکان را می‌دهد تا به خدماتی مانند iTunes، App Store، iCloud و Apple Music دسترسی داشته باشند. با گذشت زمان، اپل ویژگی‌های بیشتری به این سرویس اضافه کرد، از جمله احراز هویت دو مرحله‌ای و قابلیت‌های امنیتی پیشرفته.

ویژگی‌ها و امکانات اپل آیدی

دسترسی به خدمات اپل:

با داشتن اپل آیدی، کاربران می‌توانند به تمامی خدمات اپل از جمله iCloud، iTunes، App Store و Apple Music دسترسی داشته باشند.

مدیریت خریدها:

تمامی خریدهای انجام شده از طریق اپل آیدی در یک مکان ذخیره می‌شوند و کاربران می‌توانند به راحتی آن‌ها را مدیریت کنند.

همگام‌سازی اطلاعات:

اطلاعاتی مانند مخاطبین، تقویم، یادداشت‌ها و عکس‌ها می‌توانند به صورت خودکار بین دستگاه‌های مختلف اپل همگام‌سازی شوند.

امنیت و حریم خصوصی:

اپل برای حفاظت از اطلاعات کاربران، امکانات امنیتی متعددی ارائه می‌دهد، از جمله احراز هویت دو مرحله‌ای و رمز عبور قوی.

دستگاه‌های چندگانه:

یک اپل آیدی می‌تواند به چندین دستگاه اپل متصل شود، از جمله آیفون، آیپد، مک و اپل واچ.اپل آیدی یک ابزار ضروری برای هر کاربر محصولات اپل است.

این حساب کاربری نه تنها دسترسی به خدمات مختلف اپل را فراهم می‌کند، بلکه امنیت و مدیریت بهتری برای اطلاعات شخصی کاربران ایجاد می‌کند. با توجه به رشد روزافزون اکوسیستم اپل، داشتن یک اپل آیدی برای استفاده بهینه از خدمات این شرکت امری ضروری است.

مشکل اپل آیدی بعد از آپدیت

بسیاری از افرادی که از فروشگاه ها و اپل استور ها مختلف اپل آیدی خریداری میکنند ، پس از آپدیت IOS با مشکل شماره تلفن خارجی مواجه میشوند. همانطور که میدانید ایران در لیست کشور های مورد تحریم اپل هست و شماره تلفن ایران قابل انتخاب نیست. برای رفع مشکل اپل آیدی بعد از آپدیت IOS میتوانید با شماره های موجود در سایت تماس حاصل کنید و یا به صورت حضوری به فروشگاه گجت مراجعه کنید . ما در فروشگاه بزرگ گجت از از شماره های مجازی برای ساخت اپل آیدی استفاده نمیکنیم .

درست است که با استفاده از این شماره های مجازی میتوان به طور موقت اپل آیدی را فعال نمود اما در نظر داشته باشید که این شماره بعدها یکی از معضلات بزرگ شما برای ورود به اپل آیدی خواهد شد و حتی ممکن است گوشی شما را برای همیشه لاک کند و تنها بتوانید با فروش قطعات آن به تعمیرکاران به قسمتی از سرمایه ی خود برسید.

به خاطر ریسک های موجود ، به شما پیشنهاد میکنیم تا حتما به فروشگاه گجت مراجعه کنید تا بعد ها هزینه های گزاف و غیر قابل جبران متحمل نشوید . با گجت همراه باشید.

مشکل اپل آیدی بعد از ریستور

قبول نکردن پسورد اپل آیدی

علت sign in نشدن اپل ایدی

اگر هنگام ورود اپل آیدی و پسورد، با اخطار روبرو می‌شوید یا پیغام‌های مختلفی از جمله Could not sign inرا دریافت می‌کنید (به شرط اینکه از آیدی و رمز خود مطمئن هستید)، ابتدا به آدرس https://iforgot.apple.com رفته و Apple ID خود را وارد کنید. اگر موفق به حل کردن موضوع نشدید ، حتما با کارشناسان گجت تماس حاصل کنید و یا به صورت حضوری به فروشگاه گجت مراجعه کنید .

رفع ارور This Apple ID is not active

چگونه اپل ايدي را فعال كنيم

رفع ارور This apple ID is not active یا همان اپل آیدی شما فعال نیست، عموما بخاطر روش غلط ساخت اکانت است. از آنجاییکه در ایران، امکان استفاده از آدرس صحیح وجود ندارد، اکثر کاربران محصولات اپل، با آدرس‌های دلخواه اکانت خود را ایجاد می‌کنند. به همین دلیل هم هنگامیکه گوشی به آدرس (Location) واقعی شما دست پیدا کند، احتمال غیرفعال شدن اپل آیدی و بروز چنین مشکلی به وجود خواهد آمد. ابتدا اقدامات معمول را انجام دهید:

  1. خروج از اپل آیدی (Sign Out) و ورود مجدد (Sign in)
  2. بررسی وضعیت اپل آیدی از طریق سایت https://iforgot.apple.com
  3. فعالی کردن VPN و استفاده از IP مخصوص به کشوری که اپل آیدی در آنجا ساخته شده و آدرس داده شده است
  4. ری استارت کردن گوشی
  5. غیرفعال کردن Find my iPhone یا iPad

البته به شما پیشنهاد میکنیم به دلیل متخصص نبودن در این حوزه ، کار را به کارشناسان گجت استور بسپارید و خیال خود را از ریسک های موجود راحت کنید.

حل ارور This Apple ID is not valid or not supported

ارور This Apple ID is not valid or not supported این ارور یکی از رایج ترین ارور های اپل ایدی کارتی می باشد و ممکن است برای تعداد زیادی از کاربران اتفاق بیوفتد .
خبر بد اینجاست که متاسفانه اپل ایدی شما به علت کارتی بودن و مشخص نبودن سازنده اصلی آن قفل یا چنج شده .
و باز هم مثل حل مشکل This apple id is not active این ارور هم قابل حل می باشد !

برای حل این مشکل میتوانید به صورت حضوری به فروشگاه گجت استور در خیابان ولیعصر مراجعه کنید .

مشکل اپل آیدی کارتی
مشکل اپل آیدی کارتی

خطای 1009 در دستگاه های آیفون:

این خطا که به دلیل قرار گرفتن آی پی ایران در لیست سیاه کمپانی اپل است، به اپل آیدی مرتبط نیست. همانطور که می­‌دانید شما در صورتی که به اینترنت متصل می­‌شوید، یک آی پی به شما اختصاص داده می‌­شود که از طریق آن هویت شما ( کشور و … ) در فضای اینترنتی مشخص می­‌گردد. اگر آی پی شما بلاک شود، شما با خطای 1009 روبه­رو می­‌شوید و نمی‌­توانید برنامه‌­ای را از اپ استور دانلود و یا نصب نمایید. برای رفع این مشکل نیاز به استفاده از V.P.N است. با استفاده از وی پی ان، ای پی شما به کشور دیگری تغییر پیدا می­‌کند. البته در برخی مواقع تغییر دادن شبکه اینترنت (استفاده از 3G خط یا استفاده از اینترنت شرکتی دیگر) این مشکل را برطرف می­‌سازد، زیرا شرکت­‌های سرویس‌­دهنده اینترنتی، بازه­‌های خاصی از آی پی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند که ممکن است این آی‌پی­‌ها توسط اپل مسدود نشده باشند.

مشکل اپل آیدی کارتی

هزینه بر بودن این کارت

نخستین مشکل این کارت، پرداخت هزینه‌ی گزاف و اضافی توسط کاربران محصولات اپل است. البته ما در گجت استور سعی میکنیم تا

مسایل و نکات امنیتی

مهم‌ترین عیب این کارت، مسایل امنیتی مربوط به آن است که حریم شخصی کاربران را تهدید می‌کند. از آنجایی که مشتری اطلاعات شخصی خود را در اختیار فروشنده می‌گذارد و بعد از ساختن آیدی، رمز پیش فرض را عوض نمی‌کند و فرد سازنده به راحتی می‌تواند به اطلاعات خصوصی کاربر دست پیدا کند. کاربر اگر رمز پیش فرض را هم عوض کند، سازنده می‌تواند از قابلیت فراموشی رمز و دستیابی به ایمیل فرد، به راحتی وارد اکانت کاربر شده و از اطلاعات آن سو استفاده کند.

 عدم امکان ریکاوری

دیگر مشکل اپل آیدی کارتی هنگامی‌که از اپل آیدی استفاده می‌کنید، به ایمیل و رمز عبور دسترسی ندارید و بدون داشتن این اطلاعات نمی‌توانید وارد حساب کاربری خود شوید و در نتیجه نمی‌توانید از سرویس ریکاوری اپل آیدی استفاده کنید، در نتیجه اکانت شما قفل خواهد شد. اپل آیدی کارتی که قفل شده باشد را می‌توان با استفاده از شماره سریال یا IMEI و به‌وسیله سرویس آیکلود حذف کرد.

رفع ارور Verification Failed در وارد کردن اپل آيدی

يکي از مشکلاتي که ممکن است در هنگام وارد کردن اپل آيدي براي شما پيش بيايد پيغام Verification Failed است. اين پيغام به آن معنا است که اپل آيدي شما بر روي دستگاه وريفاي نشده است و اپل به شما اجازه ي ورود نخواهد داد. اما شما براي رفع اين مشکل چه کاري بايد انجام دهيد. همان طور که تا الان متوجه شديد، ايراد از اپل آيدي نيست، بلکه از کانکشن و اتصال اينترنتي گوشي شماست.

براي رفع اين مشکل، کافيست اينترنت خود را تغيير دهيد، به طور مثال اگر از اينترنت ايرانسل استفاده ميکنيد، آن را تغيير داده و از اينترنت همراه اول استفاده نماييد و يا برعکس. در برخي از مواقع هم ممکن است سيم کارت در گوشي شما نباشد، و بخواهيد از واي فاي براي ورود استفاده نماييد.

هرچند که اين کار هم ممکن است. اما بعضي از اوقات با قرار دادن سيم کارت در دستگاه آيفون و استفاده از اينترنت آن، ميتواند شما را براي وارد شدن در اپل آيدي کمک نمايد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *