تکنولوژی, Uncategorized @fa

معرفی ایرپاد پرو2

DSCF9466 1

وقتی سخن از کیفیت و زیبایی باشد، “اپل” یکی از درست ترین نام هایی است که میتواند اول لیست انتخابمان قرار گیرد! در این مقاله در نظر داریم به معرفی ایرپاد پرو2 اپل، یکی از محصولات شناخته شده این روزهای اپل بپردازیم.

ایرپاد پرو در سال ۲۰۱۹ با طراحی متفاوت نسبت به سری ها قبلی وارد بازار شد که یک تحول بزرگ و یک پیشرفت شگفت انگیزی نسبت به ایرپاد ۲ و ۱ داشت.

این ایرپاد دارای سری سیلکونی بود که این قابلیت رو بهش میداد  که از نویز کنسلیشن یا به اصطلاح از حذف صدا های مزاحم استفاده کنه ، و صدای محیط رو کاملا از بین ببره و حس بهتری رو هنگام پخش موزیک بهتون بده و اگر نخواهید تعاملتان با محیط اطراف به طور کامل قطع شود، باید از حالت شفاف (Transparency Mode) کمک بگیرید.

1 A0Wjd1BZAIWs31uzK9eENA 1

این قابلیت شرایطی فراهم میکنه که صدای محیط به گوش شما برسه تا اگر در محل کار یا هنگام رانندگی هستید با محیط اطرافتون ارتباط رو از دست ندید. اپل هر یک از ایرپاد ها را به دو میکروفون مجهز نموده که یکی برای تنظیم اکولایزر و دیگری برای بررسی صدای محیط به کار می‌رود. به صورت دقیق‌تر، سیستم حذف نویز این هدفون شامل سه تنظیمات مختلف است:

 1. حالت حذف صدای محیط فعال

 2. حالت شفاف

 3. حالت خاموش

 به شرطی که دور تنظیمات «حالت شفاف» و «حذف صدای محیط» را خط بکشید و از آن‌ها استفاده نکنید، شارژدهی ایرپادها به 5 ساعت خواهد رسید ولی در غیر این صورت، حدود 30 دقیقه از عمر آن‌ها کم می‌شود و به 4.5 ساعت می‌رسد.

سبک وزن و خوش دست بودن ، جاگیر نبودن کیس این محصول از یکی از بهترین ویژگی های آن محصوب میگردد و چراغ نمایشگر وضعیت باتری برخلاف سری قبل از داخل کیس ایرپاد به روی کیس آن منتقل شده ولی یک مشکلی که با این تغییر پیش می اید این است که هنگامی که شما به روی آن کاور ایرپاد می اندازید این چراغ کوچولو پنهان میشود و گاهی هم شرکت طراحی کننده کاور ایرپاد روزنه ای برای مشخص شدن آن در نظر میگیرد.

pexels cottonbro studio 6857193

با خرید ایرپاد پرو همیشه میتوانید این محصول را بعلت ابعاد مناسبی که دارد ، همراه خود داشته باشید. دکمه‌ی پشت شارژ کیس این محصول امکان اتصال بلوتوثی به گوشی شما را فراهم میکند و با نگه داشتن دکمه به مدت 25 ثانیه میتوانید ایرپاد را ریست (reset) کنید ویژگی دیگری که این محصول را منحصر به فرد کرده ، خاصیت مگنتی بودن درب شارژ کیس میباشد، این خاصیت باعث می‌شود درب شارژ کیس همیشه بسته بماند. و هنگامی که ایرپاد به زمین میخورد مانع از افتادن گوش ها شود و همچنین این در جعبه این ایرپاد سه سایز سری مختلف وجود داره که میتونید متناسب به گوشتون اون رو بزرگتر یا کوچک ترکنید و اگر موبایل اپل داشته باشید میتونید داخل تنظیمات ایرپادتون متوجه بشید که سری که انتخاب کردید مناسبتون هست یا خیر و اگر در انتخاب سری اشتباه کرده باشید نمیتوانید از قابلیت حذف صدای مزاحم استفاده کنید.

اگر شما در دنیای اپل زندگی می‌کنید و همه ی محصولات مورد استفاده ی شما “اپل” می‌باشد، همچنان می‌توانید از ویژگی های انحصاری مانند اشتراک گذاری صدا، تعویض و اتصال خودکار به دیگر دستگاه ها و سایر ترفند های نرم افزاری این محصول استفاده کنید.

1 نظر در “معرفی ایرپاد پرو2

  1. mohamadreza گفت:

    با تشکر.
    اطلاعات خیلی خوب و مفیدی بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *