اخبار, تکنولوژی

با تکنولوژی جدید سونی هوش مصنوعی به جای شما بازی خواهد کرد!

machine learning soni ai 1

[vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]باور اینکه هوش مصنوعی بتواند در بازی، به جای ما تصمیم بگیرد و بازی را انجام دهد برای بسیاری از افراد سخت است! این موضوع غیر قابل باور با تکنولوژی جدید سونی و حق اختراع آن، به زودی به وقوع می‌پیوندد.

سونی در سال 2019 بخشی را به عنوان تیم تحقیق و توسعه هوش مصنوعی تاسیس کرد. در هوش مصنوعی از نورون های مغز برای ساخت الگوریتم شبکه ی عصبی مصنوعی (Neural Network) استفاده می‌شود. توسط این الگوریتم، مدل‌های مختلف و پیچیده‌ای را می‌توان شناخت. با کمک این الگوریتم در Machine learning، یک ماشین به گونه‌ای طراحی می‌شود که بدون نیاز به برنامه ریزی و دیکته کردن تک تک اقدامات به آن، بیاموزد و عمل کند.

شرکت سونی با بهره گیری از این الگوریتم با استفاده از AI قابلیت بازی کردن را به صورت خودکار با توجه به شناخت گیمر به کابرانش می‌دهد. وظایف این حالت با کمک یک AI انجام می‌شود که می‌تواند رفتار عمومی کاربر را تشخیص دهد. به طور کلی، AI هوش مصنوعی است که می‌تواند کنترل بازی را به دست گرفته و بعضی از کارها را از طرف گیمر انجام دهد و بازی را جلو ببرد.

با تکنولوژی جدید سونی هوش مصنوعی به جای شما بازی خواهد کرد!

 

هوش مصنوعی با گذشت زمان رفتار هر گیمر را آنالیز می‌کند و در پروفایل آن‌ها قرار می‌دهد. AI هر سیستم با توجه به شناخت رفتار گیمر آن متفاوت است. و می‌توان گفت که هر گیمر، AI خاص مختص به خود را دارد. تا در مواقعی که بازیکن (به هر دلیلی مثل شام خوردن، تلفن جواب دادن و…) نمی‌تواند بازی را تمام کند مخصوصا در بازی‌های آنلاین و یا حتی در مواقعی که به قسمت سخت بازی می‌رسد و نیاز به کمک دارد، به جای گیمر با شناخت رفتار احتمالی گیمر در آن موقعیت، بازی را پیش می‌برد.

در آخر

با توجه به شناخت رفتاری خود در هنگام بازی کردن، هوش مصنوعی می‌تواند در مواقع نیاز به کمک شما آید. تکنولوژی جدید سونی به گونه‌ای است که گیمر می‌تواند بعدا به آن قسمت که توسط AI انجام شده است برگردد و خودش آن قسمت را انجام دهد. با این قابلیت دیگر نگران نصفه ماندن بازی‌های خود نیستید و هرجا که به مشکلی برخورده باشید به راحتی می‌توانید بازی را جلو ببرید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *