اخبار, ساعت هوشمند

ساعت هوشمند گارمین

smart watch garmin main

[vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

گارمین ونیو 2 (Garmin Venu 2) یک ساعت هوشمند انعطاف پذیر برای طرفداران تناسب اندام است.

smart watch garmin 2

ویژگی های ساعت هوشمند گارمین

ظاهر آن

ساعت هوشمند گارمین Venu 2 دارای یک حاشیه از جنس استنلس استیل و نوار سیلیکونی است. که پوشیدن آن در تمام شبانه روز راحت است. صفحه نمایش AMOLED دارای سه سطح روشنایی است. به علاوه یک سنسور نور محیط است، که به طور خودکار روشنایی را تنظیم می‌کند. به طوری که در تابش نور مستقیم خورشید هم صفحه نمایش آن به طور کامل مشخص است. فقط انتظار نداشته باشید که این یک صفحه نمایش دوم واقعی برای گوشی شما باشد.

باتری

ویژگی‌های سلامتی و عمر باتری آن از نقاط قوت آن است. باتری آن 9 روز دوام دارد. البته عمر باتری آن بستگی به میزان استفاده شما، از ساعت دارد. ولی در کل باتری آن عمر زیادی دارد. این ساعت دارای گزینه صفحه نمایش همیشه روشن است. که می‌توانید برای دوام بیشتر باتری، آن را غیر فعال کنید.

فعالیت‌های ورزشی

ساعت Venu 2 می‌تواند بیش از 25 نوع فعالیت را ردیابی کند. علاوه بر دویدن، پیاده روی، دوچرخه سواری استاندارد، دارای تایمرهای کوهنوردی در داخل سالن، بولدرینگ و تمرینات با شدت بالا است.

GPS

در عرض 5 تا 10 ثانیه GPS آن از قرار گرفتن در فضای باز بر روی یک سیگنال قفل می‌شود. و این قابلیت برای دوندگان بسیار جذاب است. شما می‌توانید موقعیتان را برای یک دوست یا یکی از اعضای خانواده در طول تمرین ارسال کنید.

قابلیت نمایش اعلان ها

Venu 2 ویژگی های اساسی ساعت های هوشمند مانند نشان دادن اعلان ها از تلفن شما و نمایش تماس ها یا پیام های متنی را پوشش می‌دهد. با تلفن Android می‌توانید با استفاده از پاسخ های از قبل نوشته شده به پیام های متنی پاسخ دهید. با استفاده از Garmin Pay می توانید پرداخت های بدون تماس انجام دهید.

قابلیت ذخیره کردن موسیقی

با ساعت گارمین می‌توانید حداکثر 650 آهنگ از Spotify ، Deezer یا Amazon Music را روی ساعت ذخیره کنید. اما به دلیل نداشتن گزینه LTE، بدون داشتن تلفن همراه قادر به پخش جریانی نیست. و باید تلفن خود را برای استفاده از Garmin’s Live Track با خود ببرید.

smart watch garmin 3

دیگر قابلیت ها:

  • این ساعت همچنین دارای حسگر ضربان قلب، میزان استرس، میزان تنفس، درصد چربی و … را ارائه دهد. همچنین می‌تواند سن تناسب اندام شما را محاسبه کند. (برآورد میزان تناسب شما نسبت به سن واقعی شما). این بر اساس شدت فعالیت شما یا میزان فعالیت شدید شما، ضربان قلب در حال استراحت و BMI یا درصد چربی بدن است. سپس نکاتی در مورد چگونگی بهبود وضعتان ارائه می‌دهد.

 

  • همچنین سایر معیارهای سلامتی مثل فعالیت و خواب را در نظر می گیرد. این نشان می‌دهد که آیا شما باید بدن خود را تحت فشار قرار داده و یک تمرین انجام دهید یا یک روز استراحت داشته باشید! این همان ویژگی است که می توانید در سایر پوشیدنی های Garmin پیدا کنید. در این ساعت یک عکس فوری از سلامتی دیده می شود که ضربان قلب شما را به مدت 2 دقیقه بر روی مچ دست می گیرد و از آن برای محاسبه استرس، ضربان قلب استراحت و میزان تنفس استفاده می کند.

 

  • ساعت Venu 2 میزان SpO2 (اکسیژناسیون خون) را هنگام خواب و در طول روز ردیابی می‌کند. این هشدارهای ضربان قلب به صورت کم و زیاد است. اما فاقد ECG یا الکتروکاردیوگرام است. که در ساعت های هوشمند دیگر مانند Fitbit Sense ، Apple Watch Series 6 یا Galaxy Watch 3 یافت می شود.

 

  • برنامه Garmin Connect وظیفه بسیار خوبی دارد که تمام آمارهای سلامتی و تناسب اندام شما را توضیح می‌دهد. آن‌ها را به روشی بصری نمایش می دهد. Venu 2 همچنین چرخه قاعدگی و پیگیری بارداری را ارائه می دهد.

 

  • با دستگاه‌های اندروید و IOS سازگار است.

 

smart watch garmin 4

در آخر

نسل دوم ساعت هوشمند گارمین Venu، یک ساعت تناسب اندام جذاب با یک شکل دایره ای مدور در دو اندازه، یک صفحه نمایش روشن AMOLED و بسیاری از گزینه های ورزشی و ردیابی است که به عنوان یک ساعت هوشمند عمل می کند.
این ساعت با قیمت 400 دلار، در بالاترین سطح طیف قرار دارد. و با یک رقابت تنگاتنگ از ساعت های دیگری روبرو می‌شود که حتی ویژگی های هوشمندتری را نیز ارائه می‌دهد. اگر به دنبال ساعت مچی تناسب اندام درجه یک با قابلیت های اساسی ساعت هوشمند هستید، Venu 2 کاملاً مناسب است.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *